top of page
  • Foto van schrijverVeerle Bammens

Ontevreden klanten?

Krijg jij wel eens ontevreden klanten over de vloer of ben je zelf wel eens misnoegd over de diensten van een van je leveranciers?


We nemen je mee op een kort reisje. Het is er immers de tijd van het jaar voor! Bestemming: voorlopig onbekend ...


1. We beginnen met een gemakkelijke vraag.


Ken jij Taalbankier LCVB via een samenwerking en dus via een (ver)taalproject?

  • Ja, wij werken al een tijdje samen

  • Nee, wij werken (nog) niet samen

  • Wij werken niet meer samen

2. We zijn al halfweg.

Ben je tevreden over de communicatie en de afhandeling van je projecten bij Taalbankier LCVB?

  • Absoluut! 👌🏼

  • Dat kan beter 😐

  • Verschrikkelijk! 😑

3. De bestemming is in zicht!

Ben je tevreden over de kwaliteit die LCVB biedt? Met andere woorden, ben jij een tevreden partner?

  • Ik ben (zeer) tevreden 😌

  • Ik ben meestal tevreden 😏

  • Dat kan beter! 🫤

Zo, we zijn er! Destination: Honesty Island! 🏝️ Antwoordde jij voornamelijk positief op de voorgaande vragen, dan ontvang je dadelijk een verfrissende cocktail 🍸, waarna je nog maar één ding rest ... 👇🏼

Bleek je toch met twijfel te zitten, dan praten we hier graag over. Uiteraard, ook met een cocktail! Of een koffie, zoals je wenst.



Jullie hulp en steun betekent veel voor ons. Bedankt om ons die paar minuten van je tijd te gunnen. Laat het ons zeker weten mocht je vragen of opmerkingen hebben.


Veerle & team




Recente blogposts

Alles weergeven

コメント


bottom of page